Autor Wiadomość
Deo
PostWysłany: Wto 1:38, 18 Mar 2008    Temat postu:

hehe nareszcie Smile
działaj działaj z ładziorką ja na razie zawiesiłem rajdy i odstawiłem je na pułkę
DaronVladaRally
PostWysłany: Pią 21:14, 14 Mar 2008    Temat postu:

No więc lotki już nie ma... Autko prezentuje się lepiej Smile
Deo
PostWysłany: Pią 17:04, 08 Lut 2008    Temat postu:

prawie robi dużą różnicę Razz
a skodzinę STi widziałem na Dolnym śląsku XD
DaronVladaRally
PostWysłany: Pią 16:14, 08 Lut 2008    Temat postu:

Subaraka na bazie Szkody tez widziałem w Czechach na RallySprincie Smile Polewa Smile Lada ma tylko kolorystyką przypominać Smile Będą złote Mattigi na lato prawdopodobnie Smile więc będzie "prawie jak"
Deo
PostWysłany: Pią 0:20, 08 Lut 2008    Temat postu:

haha widziałem już Subaru 105STi na bazie skodziny Very Happy
teraz kolej na Subaru 2107STi? xD hahahah
DaronVladaRally
PostWysłany: Czw 23:46, 07 Lut 2008    Temat postu:

No coś Ty, lotka delikatna, zabawnie wygląda, a poza tym ma być "Prawie jak Subaru" także bez lotki to żadne STi z mojej Szmaciorki będzie Smile
Deo
PostWysłany: Czw 23:41, 07 Lut 2008    Temat postu:

fajna ladzina Very Happy tylko to skrzydło wywal Razz
DaronVladaRally
PostWysłany: Czw 23:12, 07 Lut 2008    Temat postu: VAZ Lada 21072 '88

Witam!

Postanowiłem zaprezentować mój ruski czołg, jako że jego przeznaczenie to Rajdy oraz Wyścigi Górskie.


Jest to АВТОВАЗ Lada 21072 rocznik 1988.
Pojemność skokowa: 1300ccm
Szacowana moc: ok. 70KM

Samochód jest prawie totalnie seryjny.

Obecnie jedyne mody jakim ją poddałem to:
- Odchudzenie (usunięcie zbędnych przedmiotów a mianowicie tapicerki, tylnej kanapy).
- Gaźnik oryginalny poddany czyszczeniu i polerce.
- Nie wiem czy mogę to uznać za moda ponieważ nie wiem czy jest on oryginalny, ale wątpię w to a mianowicie posiadam w niej kolektor wydechowy 4-2-1
- Zabrałem się za wyjmowanie Instalacji LPG Smile

Samochodzik kręci się bez problemu do 8500obr/min i wciąż ma rezerwę, ale boje się kręcić wyżej bo raz że nie trzeba a dwa że do przekręcenia silnika nie daleko!

Planowane mody:

a) Silnik, przeniesienie napędu oraz zawieszenie:

- Układ wydechowy przelotowy 2" z końcowym wybebeszonym tłumikiem z Fiata 125p
- Zawieszenie: sprężyny Żuk/Nysa przycięte i amortyzatory Polonez Truck, tylne stabilizatory Volvo 740
- Sportowy wałek rozrządu (jaki - tego na razie nie wiem)
- Odchudzone koło zamachowe
- Splanowana oraz poddana polerce głowica
- Gaźnik Weber z Poloneza 1500
- Tarcze przód nacinane i nawiercane z Poloneza
- Szpera cierna (na takiej zasadzie jak w mocniejszych modelach BMW serii 3 oraz 5)

b) Karoseria oraz wnętrze pojazdu


- Felgi 13/5,5" BMW "Rekinki" lub Mattig
- Szyby boczne poliwęglan
- kolor pozostawiam bez zmian
- Fotele kubełkowe oraz 3" pasy bezpieczeństwa
- Zamszowa kierownica z nabą
- W dalekiej przyszłości klatka bezpieczeństwa
- Umieszczenie w konsoli środkowej wszystkich przełączników (łącznie z kierunkowskazami, wycieraczkami oraz długimi światłami)
- "Hebel"

Myślę, że na razie tyle wystarczy, jak wymyślę lub wprowadzę jakiegoś nowego moda to na pewno o nim napisze.

Poniżej foty vLadzi, przepraszam za jakość ale robiłem je telefonem.



Zapraszam do komentowania!

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group